Semester!!!

Äntligen ska jag få lite semester. Den börjar i och för sig med att vi missförstått att vi ska ha en annons i Kamera & Bild, så deras annonstjej ringer och undrar var den är. Ajdå. Nån annons har jag inte klar, har inte ens funderat på nån. Fotobokklubben är mitt i mellan två perioder så där finns inget underlag. Men för Neva Books & Pics är det egentligen jättebra tajming inför bokmässan.

Men vad ska den innehålla? Nya böcker, naturligtvis. Och att vi ÄR på bokmässan. Signeringscheman är inte klara än… men vi kanske kan få med några namn. Viktigaste är nog att påminna om att bokmässan även innehåller foto.

Funderar på om jag ska göra en grej av att vi är i Rimforsa… men nej, inte denna gången. Men jag ska i alla fall ta med bilden på affären. Bilden som Erkki tog till marknaden där affären ser så söt o gullig ut. Liten o söt… Den lilla affären… hmm… med dom fina böckerna eller… med dom stora böckerna!! JAAA!

Några nya böcker i annonsen:

Lee MillerKosterhavetAnnie Leibovitz på uppdrag

Kommentera

